lördag 25 augusti 2012

Här inne jobbar han som ska laga mina händer..

 
Jag mådde hur bra som helst under hela min graviditet med Agnes i magen - det enda som tog stryk var mina händer. Rejält! Men nu äntligen kanske det snart är slut på smärta & domningar, för idag var jag & träffade läkare Anders som lovade mig att laga mina händer!!
Han fullkomligt tryckte bort smärtan i mina händer som självaste Jesus & konstaterade - Det här fixar jag Sofia, jag ska laga dina händer!!
 
Det var dagens hallelujah moment, nu återstår bara att pussla ihop ett schema för vilka som hjälper mig med Agnes då jag går med händerna i bandage..

2 kommentarer:

  1. Va skönt att det gick bra! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jätteskönt! Nu återstår som sagt bara att boka en operationstid & pussla ihop ett schema för barnvakt! Kram tillbaks.

      Radera