fredag 4 januari 2013

Liten bloggkrönika 2012..

I somras var det en vän till mig som frågade hur jag lagade min egen barnmat till Agnes & bad mig skriva ner några recept åt henne. Det var så ideèn till min blogg kom till. Sen dess har det bara blivit mer & mer bloggande om mat & annat. Ärligt trodde jag inte att skrivandet skulle hålla i sig så länge & definitivt inte att läsarna skulle bli så många. Men det är bara att konstatera att bloggande är kul & att det har lagats en jädrans massa mat här hemma det senast halvåret.
 
Bloggen startade i juli med en massa barnmat & purèer . I augusti hade hela familjen semester med bad, utflykter & blåbärsplock på landet. September, oktober gick i äpplets tecken & det kokades mos & bakades äppelpaj för glatta livet. November & december lagades det mustiga grytor & julbaket var i gång. Nu har vi sparkat igång januari med sallad & förhoppningsvis lite nyttigare mat. Vi hoppas ni kommer fortsätta följa oss kamrater under 2013. Trevlig trettondagshelg kära ni.
 





 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar