måndag 3 september 2012

Nu gäller det att..

 
Nu är semestern slut, sambon har börjat jobba & hösten börjar smyga sig på. Jag har 4 månader kvar på min föräldraledighet, sedan tar sambon över & jag börjar jobba igen! Så nu gäller det att NJUTA, ordentligt!
 
Ibland glömmer man det, speciellt när man är mitt upp i allt som har med barn att göra. Någon som känner igen sig? =). Men nu SKA jag göra det.
 
Idag var jag & Agnes & hälsade på en kollega & hennes lilla tjej Ida. Sist vi sågs var hon bara några veckor, men nu var hon stora tjejen - som dessutom nästan STOD själv fast hon bara är 3,5 månad!! Anna - som min kära kollega heter, vi två brukade svara andras kollegors undran över när vi skulle skaffa barn med ett surt - Typ, aldrig!! Nu sitter vi här några år senare med två små ljuvliga tjejer som är det absolut bästa vi har! Vad livet kan förändras!!

(Bilden på bänken tog jag när vi var på minisemester i Nyköping. Ångrar dock att jag inte satte mig där en stund..).

2 kommentarer:

  1. Ja du, livet blir inte alltid som man först trodde :) Det är två härliga små töser som förgyller våra liv!
    Tack för idag! Alltid lika trevligt att ses!
    Njut nu som sagt av de sista månaderna med lilla Agnes!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack själv=). Vi ses snart igen, kram från mig.

    SvaraRadera