tisdag 16 oktober 2012

Måndag deluxe..

Igår var en lyxig kväll i goda vänners sällskap & middag på Meze bar & kök. Mycket gott & en fantastisk trevlig kväll. Mezes serverar mat främst från det libanesiska köket, specialiteten är såklart Meze - kalla & varma smårätter från mellanösterns matkultur. Min middag blev Shish Tauk med bulgur, tzatsiki, hommos & cremetoum. Det var så gott & trevligt att jag helt glömde bort att fota smakupplevelsen. Dagen idag har mest stått för fix & matlagning in det sista - för imorrn är dagen D = handoperation. Jag är inte ett dugg orolig för operationen - men det som oroar mig är hur det är att leva med en hand i fjorton (ja, kanske ännu längre) dagar?? Vi hoppas på det bästa. Blir det stiltje på bloggen vet ni varför.
 
Ha det gott kamrater.
 
Min högra hand som jag inte ser på ett tag.. :)
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar