tisdag 26 mars 2013

Våffeldagen..


Ni missade väl inte att det var våffeldagen igår? Det blev en riktig smaskig inledning på påskveckan. Här hemma har vi en liten tjej som älskar våfflor. Så såklart skyndade jag mig hem från jobbet & gräddade våfflor för glatta livet. Allt för Agnes såklart! Älskade unge som gör att livet snurrar på lyckligt varje dag. För det spelar ingen roll hur trött jag än är när jag kliver upp på morgonen efter en ilsken alarmsignal - den tröttheten blir som bortblåst när jag möts av hennes härliga leende av nyfikenhet av att möta dagen. & det spelar ingen roll hur jäkla trött & sliten jag är efter en dag på jobbet - bara blotta synen av den glada lilla tjejen som möter mig i dörren varje dag när jag kommer hem övervinner allt! Så är det bara! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar